Összefogás és értékteremtés

 

Talán legemberibb tulajdonságunk, ha lehetőségünk van rá, segítsünk másokon. Ha támogatásunk nem csak javakban ölt testet, hanem fizikálisan is részesei lehetünk a folyamatnak, az értéke a többszörösére nő.
20181009 120921485 iOSMielőtt cselekednénk, azonban gyakran elbizonytalanodunk. Úgy érezzük, egyedül kevesek vagyunk? Amit adni tudunk, arra talán nincs is szükség? Esetleg nem a legjobb helyre adjuk?

Hogyan tudjuk a csapatunkat is bevonni és élményt biztosítani számukra?

Ezekben a kérdésekben adnak komplex megoldási javaslatokat a LifeTraining karitatív programjai.

Lazítás, kikapcsolódás, feltöltődés

piknik1 300Talán mindenkinek ismerős az érzés amikor kék az ég, ragyog a nap, az irodában pedig sóvárgó tekintetek merednek az ablakokra. 2
Miért nem fordítanánk meg egyszer a napot?

Elég csak pár órát rászánni és hosszú időre feltöltődhetünk egy piknik 0 élménnyel. 

 

Parázs-varázs hangulat

kulinaris 300

Kulináris manufaktúra - hogy mit jelent ez a két szó? A közös alkotás varázsát, a tűz szépségét, ízletes, saját készítésű fogásokat.

A program során szabadtűzön készülnek a finomabbnál finomabb ételek, melyhez minőségi, szezonális alapanyagokat biztosítunk. 

Kihívás, élmény, dinamizmus, kaland

outdoorc2 300

Ha tanulásról van szó, legtöbbször az iskolapadba, rideg falak közé képzeljük magunkat. Ezek a rögzült – olykor nem túl derűs emlékek – néha már eleve gátat szabnak, hogy felnőttként új ismereteket tudjunk befogadni.

De miért gondoljuk azt, hogy tanulni csak egy teremben tudunk?

friss levegő, a megszokottól eltérő környezet és kihívások, mindig új energiákat aktivizálnak. A gyakorlatok, melyeket ebben az új közegben hajtunk végre, segítenek abban, hogy új oldalról ismerjük meg magunkat és egymást

Generációk közötti együttműködés fejlesztés

szakik1 300

Napjainkban komoly kihívást jelent egy menedzsment számára, hogy három különböző generáció dolgozik együtt, egy munkahelyi közösségben. Kihívás, hiszen a kutatások és a gyakorlat is alátámasztja, a generációk több tényezőben is igencsak eltérnek egymástól: különböző az értékrendjük, a kommunikációs stílusuk, a prioritásaik, a munkához való hozzáállásuk, stb.

Pedig mindegyik generációban megvannak az értékek, melyeket ki kell használni, tudatosítani és a közös értékrendbe beilleszteni.