A tudatos és kiegyensúlyozott életért

hammock city 300

Gyakran érezzük úgy, hogy túlhajszolt életmódunkban nagy rajtunk a nyomás és a feszültség? Legtöbbször a múlton vagy a jövőn rágódunk ahelyett, hogy élveznénk a jelenünket? Hogyan lehet az állandó agyalást leállítani és élvezni a pillanatot?

Mindezekre a kérdésekre keressük a válaszokat és a megoldásokat mindfulness tréningünkön. Célzott gyakorlatokon keresztül fejlesztjük önismeretünket, tudatos jelenlétünket. A tudatos vagy éber jelenlét az, ami segít figyelmünket a jelen pillanatra és a körülöttünk zajló történésekre irányítani, ezáltal kontrollálni érzelmeinket, gondolatainkat.

Az egy napos tréningünket az alábbi két fő blokkból építjük föl:

Tudatos jelenlét gyakorlatok

A mindfulness alapjainak megismerését követően konkrét gyakorlatokon, egyéni és csoportos feladatokon keresztül tapasztaljuk meg a tudatos jelenlét élményét, annak pozitív hatásait.

Jóga és relaxáció

A jóga mozgásformái és relaxációs technikái szintén segítenek a mindfulness megélésében, gyakorlásában. Rövid átmozgató blokk és azt követő légzésgyakorlatok testileg és lelkileg is felfrissítenek, növelik egészségtudatosságunkat.

A tréning során elsajátított gyakorlatokkal, technikákkal

  • fejlődik a koncentrációs képességünk, tudatosságunk
  • kiegyensúlyozottabban és könnyebben éljük meg a hétköznapokat
  • gyakrabban járnak át minket olyan pozitív érzelmek, mint a hála, elégedettség vagy
    nyugalom
Mikor ajánljuk? Célcsoport Létszám Időtartam Helyszín
  • Ha szeretnénk letenni valamennyit a hétköznapok terheiből

  • Kiegyensúlyozottabb, harmonikusabb és egészségesebb életvitel a cél

  • Amikor az egészségtudatos életmódunkat személyiségünk fejlesztésével is szeretnénk támogatni

Fizikai és lelki feltöltődésre vágyó, kimerült kollégák 10-15 fő/csoport 1 nap

Konferenciaterem, tárgyaló, fittness terem